Cestovní ruch (czeski)
Popis produktu
Nauczanie obejmuje następujące tematy: 1. Turystyka i jej rola we współczesnym społeczeństwie (czym jest turystyka; historyczny rozwój turystyki; klasyfikacja turystyki; specyfika współczesnej turystyki; aspekty ekonomiczne turystyki; czynniki wpływające na turystykę) 2. Typologia turystyki (podstawowe formy turystyki; specyficzne formy turystyki) 3. Biura podróży i agencje turystyczne (formy dystrybucji produktu; podstawowe pojęcia z zakresu podmiotów świadczących usługi turystyczne; biura podróży; podział biur podróży; agencje turystyczne; wycieczka) 4. Technologie informacyjne i rezerwacyjne w turystyce (informacja w turystyce; typologia uczestników turystyki pod kątem pozyskiwania informacji; wykorzystanie ICT w turystyce obecnie; turystyczne centra informacji; wykorzystanie ICT w obiektach noclegowych i gastronomicznych; wykorzystanie ICT w transporcie; systemy rezerwacyjne) 5. Procesy transportowe w turystyce (istota transportu; usługi transportowe) 6. Usługi noclegowe w turystyce (sens świadczenia usług noclegowych; historia świadczenia usług noclegowych; podstawowe pojęcia z zakresu problematyki usług noclegowych; jednostka noclegowa; dodatkowe usługi obiektu noclegowego; przestrzenie obiektu noclegowego; kategoryzacja obiektów noclegowych; specyficzne obiekty hotelowe; podział działów hotelowych według funkcji; dodatkowe usługi obiektu noclegowego; czynniki wpływające na standard usług obiektów noclegowych) 7. Usługi gastronomiczne w turystyce (znaczenie i cele usług gastronomicznych; podział usług gastronomicznych; warunki materialno-techniczne usług gastronomicznych; kategoryzacja lokali gastronomicznych; system obsługi w obiektach gastronomicznych; szybkie przekąski i ich formy; gastronomia doświadczeń) 8. Usługi przewodnickie i animacyjne (określenie osoby przewodnika; historia działalności przewodnickiej; regulacje prawne działalności przewodnickiej; znaczenie działalności przewodnickiej w turystyce; podstawowe kategorie działalności przewodnickiej; osobowość i rola przewodnika; kształcenie przewodników; przygotowanie przewodnika turystycznego; rodzaje przygotowania przewodnika; animacja i usługi animacyjne) 9. Zarządzanie destynacją (określenie problematyki zarządzania w obszarze turystyki; historyczny rozwój strategii destynacyjnych; zarządzanie destynacją współcześnie) 10. Marketing w turystyce (potrzeba stosowania marketingu w obszarze turystyki; marketing mix usług w turystyce; segmentacja na rynku turystycznym) 11. Usługi organów paszportowych i celnych (swobodny przepływ obywateli państw członkowskich UE; dokumenty podróżne; kontrola celna; kontrola dewizowa; działalność kantorowa) 12. Turystyka międzynarodowa (istota pojęcia turystyki międzynarodowej; rozwój turystyki w kontekście gospodarki światowej; turystyka jako zjawisko światowe; podmioty turystyki międzynarodowej; regiony światowej turystyki) __________________________________________________________ Publikacja jest w pełni kolorowa, treści tematów uzupełnione wieloma infografikami, schematami, ciekawostkami, powiązaniami i wiadomościami z historii prawa. Najwyższa jakość druku, opracowanie graficzne i edycja. Tematy podręcznika zawierają cele nauczania i docelowe umiejętności ucznia po przestudiowaniu treści. Na końcu każdego tematu zamieszczone jest streszczenie pojęć oraz propozycje do samodzielnej pracy i powtórzenia.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl