Nauczyciel powinien mieć swój świat, z własnymi uczuciami, pragnieniami i potrzebami. Mało tego
\ndobrze by było, gdyby potrafił tym światem wewnętrznym dzielić się ze swoimi uczniami. Należy zdać
\nsobie sprawę z tego, że codziennie podlegamy krytycznej obserwacji uczniowskiej, a to, jakimi ludźmi
\njesteśmy, najbardziej interesuje podopiecznych i wywiera największy wpływ na ich rozwój osobowy.
\nNauczyciel, który nie podejmie próby poznania siebie i zaakceptowania siebie oraz swojej przeszłości,
\nswojego dzieciństwa, nigdy nie będzie dobrym pedagogiem. Najpierw trzeba zmierzyć się z własnymi
\nlękami, wewnętrznymi smokami, aby być wspierającym wychowawcą.
\nfragment książki
\n\n
Anna Konarzewska niestrudzona, stale dokształcająca się edukatorka, tutorka i polonistka. Kreatywna,
\npełna pasji i energii dyplomowana nauczycielka oraz wychowawczyni.
\nNależy do społeczności Superbelfrów RP oraz jest Ambasadorką Wiosny Edukacji.
\nBlogerka Być nauczycielem... strony, za pomocą której inspiruje pedagogów na całym świecie. Autorka
\nksiążki Być (nie)zwykłym wychowawcą, w której dzieli się pomysłami na (nie)zwykłe lekcje
\nwychowawcze.
\nOd 2020 roku należy do społeczności MIEE (Microsoft Innovative Educator Expert), która zrzesza
\nnajbardziej innowacyjnych i przedsiębiorczych nauczycieli z całego świata.
\nFinalistka prestiżowych ogólnokrajowych konkursów: Nauczyciel Roku 2021 oraz Nagrody im. Ireny
\nSendlerowej w 2021 roku.
\n ukryj opis- Wydawnictwo: Logos Oficyna Wydawnicza
- Kod:
- Rok wydania: 2025
- Język: Polski
- Oprawa: Broszurowa/paperback
- Liczba stron: 312
Recenzja