Recenzja MAPOWANIE WRAŻEŃ KREOWANIE WARTOŚCI PRZY POMOCY ŚCIEŻEK KLIENTA SCHEMATÓW USŁUG I DIAGRAMÓW

MAPOWANIE WRAŻEŃ KREOWANIE WARTOŚCI PRZY POMOCY ŚCIEŻEK KLIENTA SCHEMATÓW USŁUG I DIAGRAMÓW

MAPOWANIE WRAŻEŃ KREOWANIE WARTOŚCI PRZY POMOCY ŚCIEŻEK KLIENTA SCHEMATÓW USŁUG I DIAGRAMÓW

48,98 zł
Zobacz książkę
Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że... przeczytaj całość 

Recenzja

0
Zweryfikowane recenzje są wyraźnie oznaczone, pozostałe nie są zweryfikowane.
Nie ma żadnych recencji. Bądź pierwszy i napisz swoją!