Szok kulturowy, czyli, mówiąc inaczej, 'poczucie obcości', stał się wdzisiejszym świecie globalnego biznesu czynnikiem mającym decydujący wpływ na odnoszenie sukcesów. Jednocześnie szok stanowi rodzaj ryzyka zawodowego. Co siódmy menedżer brytyjski ponosi klęskę w międzynarodowych interesach....
                        
przeczytaj całość 
                                                         
                
                                                                Szok kulturowy, czyli, mówiąc inaczej, 'poczucie obcości', stał się wdzisiejszym świecie globalnego biznesu czynnikiem mającym decydujący wpływ na odnoszenie sukcesów. Jednocześnie szok stanowi rodzaj ryzyka zawodowego. Co siódmy menedżer brytyjski ponosi klęskę w międzynarodowych interesach. Autorka przedstawia zestaw praktycznych i konstruktywnych wskazówek dotyczących radzenia sobie z szokiem kulturowym. Autorka udowadnia także, że możemy być efektowni w pracy w warunkach międzynarodowych, jeśli wykształcimy w sobie umiejętność adaptacji. Ta książka, traktuje międzynarodowego menedżera jako istotę ludzką o określonych potrzebach rozwoju zawodowego i osobistego.
                                                            
ukryj opis 
                 
             
        
        
Recenzja